Followers

Sunday, November 20, 2011

Random

Views
Assalamualaikum..

yezz! iza kembali lagi..ada sesiapa yang rindu hasil tulisan iza tak? ngeh!(muntah bloeh?)
banyak story yang iza nak cerita kat korang..
ok! xmo gopoh-gapah ok! relax..

1)HARI RAYA AIDILADHA

hari raya tahun ni iza memang tak ada mood nak beraya sebab spm rite?so memandangkan iza tak ada mood iza tidak memakai baju kurung sepertimana korang pakai pagi raya..
dan iza hanya pergi rumah atuk iza then amek daging korban balik dan makan sepuas-puasnya..

2)HARI GRADUASI

untuk kali pertama kalinya sekolah iza buat hari graduasi untuk murid-murid spm 2011..al-maklumlah pengetua barukannn...haha


sebelum bertolak ke hotel silka


3)JAMUAN-UNTUK KITA2 JE :)


Lepas hari graduasi keesokannya iza dan kawan-kawan kesayangan iza buat jamuan untuk member2 iza je..tempatnya hanya di sekolah di bilik bahasa...seminggu sebelum hari jamuan iza dah kawtim dengan cikgu iza..jadi plan berjalan sepertimana yang dirancang

oh! ye sebelum jamuan bermula pagi tu kitaorang sibuk susun meja dan tampal slip peperiksaan..

perasaan iza masa tu sangat2 teruja dan gementar biasalah SPM tuuuu.....penghalang cita-citaku..hanya yang tiada perasaan je buat muka tembok!





Sayangggggg korang <3




3)JAMUAN PENGAWAS


ye! tidak dinafikan tahun ni timetable iza pack sangat2..kalah perdana menteri tauu dengan ceramahnya,motivasi,teknik menjawab dan yang palinggggg iza suka JAMUAN makan sebab tak kena keluar duit satu sen pun... :)


kupang masak lemak




cendawan bersama ayam masak manis




ikan masak sweet sour

4)HARI DEBARAN


Dannnn 14 haribulan bermulalah peperangan yang perlu iza tempuhi dengan cekal..sekarang pun iza masih dalam mood peperiksaan..paper BM, BI, MATH, SEJARAH dan baru kejap tadi iza jawab paper AGAMA..harapan iza semoga apa yang telah iza jawab membolehkan iza mendapat A+ dan juga paper yang bakal iza jalani..korang sama2 doakan ok!


USAHA TANGGA KEJAYAAN..


~entry mau tutup

1 comment:

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu