Followers

Monday, December 12, 2011

Just want ti say "AWESOME"...

Views
Assalamualaikum..

Dari pada 1st Disember hari tu memang iza nakkkkk sangat tengok cerita yang memang dinanti-nantikan oleh semua orang yang kaki wayang terutama IZA!.


sebuah filem yang diadaptasikan daripada novel kat atas tuuu.. ok! iza belum berkesempatan nak baca novel OMBAK RINDU tapi akan iza baca sebab sepupu kesayangan iza ada novel ni..
memang iza ada buat plan habis spm iza akan tengok filem Ombak Rindu dan minggu lepas iza dah pun tengok fiem ni..apa yang boleh iza cakapkan filem ni sangat sangat sangat sangattttt terrrrbaik!.. lakonan dari maya karin, aaron dengan lisa sangat awesome!
sepanjang iza tengok wayang cerita ni betul2 buat iza tak berhenti menangis kat wayang..
bayangkan keluar2 je dari wayang iza tengok mama..mama tengok iza then sama2 senyum sebab dah tak boleh cakap apa dah mata masing2 merah.

menyesal iza tak bawa tisu masuk wayang.. ok! filem ni sangat sangat sangattt mendatangkan effect kat iza.. sampaikan hari ni iza masih terasa kesengsaraan izah.. sebab apa iza terasa sangat sebab dia guna nama iza? ngeh!.. nonsense! iza terasa sebab bila iza tengok sesuatu filem or cerita drama or what iza akan letakkan diri iza kat watak utama so iza akan dapat effect dari cerita tu(bergantung pada cerita)!..


so..pada sesiapa yang dah tengok pasti ada macam2 perasaan dari korang rite? and mesti ada yang ulang-ulang tengok filem ni..iza pun teringin nak tengok lagi..ngeh!




last sebelum iza tutup entry ni iza letak gambar dari pelakon yang telah menjayakan filem ni..SYABAS!


~entry mau tutup

1 comment:

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu