Followers

Monday, May 16, 2011

Selamat hari guru..

Views








Assalamualaikum..



Selamat hari guru buat semua guru-guru di malaysia terutama di SMKTD3..



memandangkan hari ni 16hb bermakna hari ni hari guru jadi semua sekolah raikan ..sangat best..macam-macam ragam cigu tadi iza tengok..yang tegas tak pasal-pasal jadi kebudak-budakkan..haha!!.. semua cikgu2 seronok je dapat hadiah banyakkan...



macam-macam aktiviti tadi yang ada..ok maleh nak cakap banyak tenok jelah gambar yang sempat iza upload..























































tak boleh upload banyak sangat gambar internet slow macam siput vavi loh..haha!!






tapi yang penting gambar iza nan kawan2 je lah yang banyak..nak jugak!! interprem..hari guru lah sangat..haha!!






~entry mau tutup


3 comments:

  1. rindu zmn skolah ! wahh. trasa tua :)

    ReplyDelete
  2. lawa flower tu,hahaha...spe la yg bgi....

    ReplyDelete
  3. kyra..hehe..xmo la terasa..
    afiq:yee suka bunga tu

    ReplyDelete

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu