Followers

Saturday, May 7, 2011

Selamat hari mama!

Views
Assalamualaikum.. ok hilangkan mood or sisa-sisa sedih yang belum berapa nak baik lagi ni.. timbulkan mmood gmbira plak..ok..

"SELAMAT HARI MAMA BUAT MAMA SAYA DAN SELURUH MAMA-MAMA KAT DUNIA NI TERMASUH NENEK DAN OPAH SAYA".. yeah!!

hari ni hari ibu so kena la celebrate untuk orang yang terpenting dan yang telah banyak berjasa kat kita kan.. alhamdulillah...kalau mama tak lahir kan iza iza tak de kat dunia ni mama..terima kasih sangat-sanagt..
mama lah mama yang palingggg best dan sporting kat dunia ni.mama banyak berjasa kat iza..mama dah jaga iza sebaik yang mungkin untuk jadikan iza anak yang berguna..insyallah iza tak akan lupa pengorbanan mama..
walaupun kadang-kadang iza degil..pernah sakitkan hati mama.pernah buat mama risau tapi mama tetap jaga anak mama ni dengan baik..terima kasih sangat-sangat mama..mama lah mama dan kawan terakrab iza yang iza ada..bersyukur sangat-sangat..mama selalu bagi dorongan sealu berleter(untuk kebaikan) iza...

"along sayang mama sangat-sangat"...

iza tak tahu nak balas macam mana mama..hanya satu je yang boleh buat mama bangga apat anak macam iza ni..insyallah iza akan buktikan yang iza akan dapatkan resault spm yang terbaik untuk mama..insyallah..!!..

sayang lah kat mama !!!..haha

~entry mau tutup

No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu