Followers

Wednesday, June 8, 2011

Geng blog

Views
Assalamualaikum.. demam ber"blogger" makin meningkat nampaknya..haha!
sekarang pun dah banyak dah laman untuk jadi geng2 blogger..kat facebook pun lebih dari 2 laman geng blog..bagus lah kepada siapa yang mencipta tu..sekurang-kurangnya boleh tambah kenalan selain nak memenuhkan tempat followers koang kan..termasuk yang tengah menaip ni lah..

budak-budak tingkatan satu..dua pun dah pandai berblogging2 ni..dulu sebelum iza buat blog ni iza fikir blog ni hanya untuk orang yang dah kerja..hanya untuk kongsi resepi..dan hanya untuk jual beli secara tak langsung tapi lepas iza jumpa blog someone ni iza rasa ada baiknya berblogging ni dan salama mana yang iza fikir ni semuanya tak betul so dari situ lah iza terfikir nak buat blog..

dan bila iza dah terjebak dalam "dunia" blog ni makin hari iza makin ketagih..rasa macam kalau ada something yang nak diluahkan disini lah tempat yang paling sesuai walaupun iza tahu semua orang boleh baca tapi iza tak kisah..kan lagi baik berkongsi masalah dari pendamkan..rite? haha...ok blog yang iza cakap tadi ialah blg irine nadia marcello..blog dia lah ang membuatkan iza tertarik sampai terciptanya blog ni..

back to the topic.. iza dah terjebak dengan geng2 blogger sejak iza terjumpa "kami si blogger"..sejak tu lah iza makin ramai kenalan dan makin ramai lah followers iza..tenkiu korang muuuuuahhh!!..yuksss (hahaha)!
tak kisah lah berapa ramai pun followers kita dan berapa banyak pun geng2 blogger yang korang join tapi kalau blog korang hampeh pun tak guna jugak rite??hahha!!

~entry mau tutup

No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu