Followers

Wednesday, June 15, 2011

rasa nak hempuk je handphone ni!!..

Views
Assalamualaikum..lama gak iza tak update blog dengan post yang baru rite?almaklumlah banyak koje lagi-lagi bila dah masuk penggal kedua sekolah..banyak problem pun satu hal..
hai!!(dengan suara yang agak mengeluh) iza ni tak abih2 dengan problem rite? now pun iza still dalam mood bengang(rasa nak campak je handphone dan segala benda depan mata iza ni)!!..

kenapa ek lelaki ni susah kita nak faham??...xpecially cik abang itew yang amattttttttt di sayangi..(huh)!..iza ni dah cukup baik layan jew perangai dia yang kadang-kadang buat iza rasa apa seyh(yukss)!!menyampah giler dengan koe but still ada rasa sayang..dia je buat-buat tak faham..shittt!

dan tak pernah-pernah iza gaduh dengan dia gaduh giler2 gaduh like a perang!!..tak puas hati sangat dengan dia..mood nak tulih entry ni pun macam nak tak nak but nak gak tulih..kejap ok kejap angin..peik aku!!..salah ke tak ke iza still minta maaf dekat dia(pelik kan??)..tu lah iza(hakikatnya)..rasa tisu sangat! iza tahu kalau member2 iza baca entry ni ada yang kaat iza ni terrrlalu baik sangat..comfem ada yang marah iza dan ada yang cakap iza ni kurangg bijak nampaknya..

iza tak bolehlah hipokrit..jadi orang lain.no!!tu bukan iza..iza pemaaf orangnya that y i do that!..dalam hati ni sakitt gak rasa..tak pandai nak marah orang satu hal!..mood dwon sangat meh!! but tak nak tunjuk depan orang je.. :(

~entry mau tutup

No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu