Followers

Wednesday, December 5, 2012

My thoughts,my rights

Views
Assalamualaikum

Hai uolls. Apa yang mengundang aku untuk meng-update blog? well mood menaip dah tiba so i was served my feelings. ahaks! Dah tak buat apa ni kan jadi baiklah aku berbakti dekat blog aku ni dengan sedikit entry baru. As you all know hari-hari aku dekat JB ni dah hampir berkurang jadi tak perlulah aku nak ulang banyak-banyak kali macam aku sorang je yang pergi menuntut ilmu ye dak? Aku sendiri pun kadang rasa "Eeeeuuu! annoying-nyaaa fathigha ni". Again,  Ahaks! 

Jadi biar aku bagitahu korang semua apa sebenarnya motif aku menaip ni. Ehem ! actually i want recalls moments sepanjang tahun ni. Ahaks! 
Awal bulan 2012 i feel that my live totally boring.Again! TOTALLY boringgg~~.  Because what? because of you... Lol. Ulang soalan. Because what? yelah mana tak bosannya 24/7 duduk dekat rumah and everyday i repeat the samething you know? ohh i know you don't know so that why i tell you lahhhh. Dalam masa 4 or 5 bulan gitu lah aku dapat tawaran sambung belajar di tingkatan 6. Haha. ayat tak boleh blah. So, i again assumed the title as "student". Student tanpa rela uolls. Memang dari form 5 aku kalau boleh tak nak pergi sekolah balik habis nak buat macam manakan tawaran itu je yang aku dapat nak tak nak daftar lah juga dengan hati yang masih ingin belajar plus tanpa rela. Imagine what i feel. It's was sick! tapi sekejap jelah seminggu dua minggu pastu perasaan tu dah ok balik. Dah jadi kanak-kanak riang. Lol


Tak sampai 2 bulan macam tu bila aku duk melayari internet aku pergilah check polytechnic result and yes! i get it. Tapi masa tu rasa sayang nak tinggalkan sekolah tu dah ada sebab budak-budak dekat sekolah aku tu pun semuanya awesome belaka jadi haruslah  perasaan sedih lagi memilukan itu hadir. Mama pun suruh aku fikir mana yang terbaik untuk aku sebab pelajaran ni adalah kehidupan aku. Jadi fikir punya fikir samapi naik stress jugalah time tu aku pilih politeknik. Ye. politeknik jekkss. Lol
Mulalah bibit-bibit kesedihan itu setelah aku hantar surat berhenti sekolah jadi aku kembali memegang gelaran "suri rumah". So, what can you imagine about my life? Ahh toksah nak imagine bagai lah. boring uolls. 


Aku ni pun jenis yang duduk rumah 24 hours, do not go out with friend,enjoy sana enjoy sini  huhahuha. Always at home. Bila buka twitter akan nampak aku berlegar-legar dekat TL almost sepanjang hari jugalah pastu buka facebook dan bila aku dah duduk rumah nafsu membebel semakin menjadi-jadi macam mak-mak lagaknya yang selalu jadi mangsa bebelan aku adalah adik-adik aku. Harharhar. Pity youuu. Bukan adik-adik aku je aku membebel dekat twitter pun sama. Membebel tanpa arah tuju kadang-kadang jelah ada arah tuju. Ahaks! .Habis aku ni bukannya twitfamous uolls haruslah membebel sesorangkannn. Lol. 
Apa yang aku membebel pun ikut suka hati aku je . Kalau rasa "nak tweet blablabla lahh so i will tweet that" sometimes i feel "ohh i want tweet vlavlavla so i tweet that and again again and again" 


So, after you read my entry what  get? Harharhar. Do you get some knowledge or nothing? Aku rasa tak dapat apa-apa kot. Ohh well ini hanya expression from my heart tak ada kaitan dengan yang bermusuh dengan aku atau pun dengan si stalker. Lol again!. kbai kbai kbai. :D

No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu