Followers

Tuesday, October 30, 2012

Bahagia milik kau

Views
Assalamualaikum

 Nota tangan : entries this time special for cik Amalina .

Orang lain tak boleh baca ke? hey ! mestilah bolehhhhhhhh. Tapi entry ni banyak berkaitan amalina lah .Siapa dia? of couse kawan aku .Takkan lah aku nak cerita pasal jiran sebelah rumah aku pulakkan? . Jadi amalina sila baca entry ni sampai noktah yang terakhir. Sekian.

Sejak dua menjak tiga menjak bermenjak-menjak ni aku selalu meluangkan masa yang sentiasa kosong dengan chatting di facebook *selalu ke?* dan orang yang selalu menghabiskan masa dengan aku ialah amalina. Wooo ! hebat. Thanks kawan kerana habiskan masa kau dengan aku selain  en.monster kau. Aku rasa tak perlulah aku print screen segala bukti yang menunjukkan kau selalu bersama aku di ruang chatting kan? Haha. -.-"
Selama kau jadi mak mandir yang rajin berkongsi cerita dengan aku jadi disini aku nak buat satu rumusan yang agak complicated tetapi sweet.
Biasalah perasaan manusia bila si gadis bertemu si teruna pasti akan ada perasaan yang dipanggil "suka" atau "minat" atau panggilan yang lebih mesra "jatuh hati". Aku sebagai manusia tak boleh menidakkan perasaan itu dan aku juga tak boleh marah bila kawan aku dah mula jatuh hati dekat kawan yang istimewa bagi dia. Apa yang boleh aku cakap disini aku hanya mendoakan yang terbaik untuk kawan-kawan aku dan semoga pilihan yang terbaik itu akan jadi satu nikmat yang dipanggil "kebahagiaan". Insyallah.

Bila mak mandir aku ni bercerita aku hanya tersenyum dan kadangkala ketawa sambil geleng-gelengkan kepala. Tanda aku suka !. Aku tahu amalina taknak kehilangan "kawan" dia lagi tapi entah kenapa aku nak sangat tengok kawan aku iaitu kau amalina  bersama berkongsi perasaan kau dekat si monster kau tu.Aku tak tahulah nak gelarkan ini cinta monyet atau apa tapi yelah perasaankan lagi-lagi perasaan yang boleh buat orang angau sampai datang migrain. Haha
Kadang gurauan itu adalah satu mesej untuk seseorang itu sampaikan apa yang tersurat di dalam hati dia.Kau kena faham apa yang cuba dia sampaikan tu. Jadi lepas ni sila selidik makna monster dan tuan puteri  bagi dia. Haha
Aku dah rasa macam aku buat rumusan untuk novel aku dah ni sebab cerita kau dengan dia mengalahkan novel cinta aku. Haih !
 Happiness will surely come but it's coming we do not know maybe it comes when you're crying or laughing. Aku hanya nak lihat kawan aku sentiasa tersenyum walaupun migrain menyakitkan kepala. Motif? tidak ketahui. Lol -.-

P/S: Do not expect very afraid you will get sick with disappointment


1 comment:

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu