Followers

Monday, October 29, 2012

Rindu.Awak.Sangat.Kawan

Views
Assalamualaikum

Hey ! apa khabar semuanyaaaaaa. So how wajah baru? ok tak? ok lah kan *angkat kening*. Entah kenapa hari ni baik hati sangat aku duk usha-usha blog sendiri dan secara tiba-tiba aku rasa macam ada sesuatu yang membuatkan blog aku nampak suram sampaikan tuan empunya blog pun tak sudi nak lihat. Hey ! kalau aku tak sudi orang lain apa lagi ye dak?Aku nak touch up blog aku macam blog blogger-blogger yang femes tu  pun bukannya pandai sangat jadi apa yang mampu jelah aku buat dan kerana  kemampuaan aku itulah terhasilnya blog sebegini rupa. Woooo ! *angkat kolar baju*.

Jujur. Aku rindu kawan kawan kawan kawan dan kawan aku. Semua yang jadi kawan aku, aku rindu  *mengeluh*. Memandangkan aku dah lamaaaaaaaa tak sekolah dan dah lamaaaaaaaa tak memegang gelaran "pelajar sekolah" oleh itu aku amat merindui kawan-kawan aku. Boleh gitu? :D
Hari demi hari aku rasa macam aku berada di dalam dunia aku sendiri tanpa ada mereka yang aku rindui. K sila faham ayat aku. Apa yang cuba aku sampaikan disini ialah aku rasa... *mengeluh lagi* aku semakin jauh dengan kawan yang pernah ketawa sama-sama, kawan yang pernah menangis sama-sama. K tiba-tiba teringat lagu teman pengganti. Ehemm nyanyi sikit..

Ketawa bersama menangis bersama kubersumpah harap kita mati pun bersama..

itu kata malique dan ia itulah yang aku cuba maksudkan cuma part mati bersama tu tak lah. Aku masih nak hidup lama. Insyallah kalau diberi keizinan dari-Nya. Kawan yang sampai sekarang masih berada disisi *Disisi pun bolehhh* aku cuma Aliya, Nur najiha hamidi dengan Nur amalina khairil anuar *haa kau ! nama penuh aku letak* . Mana kawan aku yang lain? mana kawan aku yang banyak banyak banyak tu? mana? Tersentuh jugalah hati ni. Normal kalau aku tersentuh sebab aku ni seorang gadis yang mempunyai hati yang lembut. K tiada kaitan -.-'
Dulu janji bukan main lagi. Janji bagai nak gila,bagai nak mati dan yang seumpama dengannya tapi sekarang? Hampeh ! yang ado !. Aku tak marah. aku bukannya nak suruh 24/7 korang telefon, mesej, tweet,whatsapp, inbox, tulis dekat wall fb . Tak tak suruh pun. Aku cuma nak kawan aku ingat aku itu je. At least nampak aku dekat twitter, facebook tegur lah. Just say "hai" pun dah cukup memadai. Mungkin ada yang kata aku SS *syok sendiri* atau mungkin ada yang mula buat cerita pasal aku untuk diceritakan kepada rakan-rakan sekolah. Terpulang. Tapi hakikatnya memang begitu. Akhirnya aku terpaksa beralah untuk tegur dan bertanya khabar kawan aku sendiri. Sedih.

Mungkinkah kawan aku akan faham apa yang aku alami sekarang? Ahhh aku sedang bergelut dengan perasaan aku sendiri . Emosi. Tension. Like " adakah aku gila?" -.-"
Jadi isi tersurat dan tersirat sudah pun diluahkan harap kau mengerti.
 And last but not least..








P/S: sekarang timeline di twitter dipenuhi dengan #PrimarySchoolMemories  
 ;)
 




No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu