Followers

Friday, December 7, 2012

Kenapa sayang? kenapa cinta?

Views
Assalamualaikum


Aku kalau tengah bosan memang suka fikir perkara yang tak penting dan tak perlu difikirkan tapi nak buat macam mana dah itu yang aku suka fikir. Err.. mesti korang weng weng kan tak faham apa yang aku nakkkk sampaikan ni kan? Relax please. I'll explain one by one as i was able.Hakhakhak
Ok  like today, a day i spend time in front of the television. Tengah layan ulangan cerita Dalam Hati ada Taman tuuuu aku terfikir dari mana asalnya cinta dan sayang. Can uolls understand? I means dari mana datang perkataan tu. Cinta dan Sayang. Who first introduced the word? When? Why? ahh semua yang berkaintan dengan tanda soal lah. 


 Kenapa kalau orang sedang dilamun cinta pandai bermadah pujangga? Dia macam automatically when you fall in love you will be intelligent. You know how to write poetry related to the heart and emotions and all the word is emotional. Pernah tak korang alami cinta? K tipu kalau ada yang cakap "Tak pernahhhhhhhh" yang masa sekolah duk berkepit 24 hours tu menda? Cinta monyet konon. puihh! monyet sangat. ahaks! Lol. Jap! aku masih berfikir lagi dari mana datangnya perkataan SAYANG tu. kenapa sayang? kenapa tak suyung atau salang? Haha. Suyung? awkward ok ! dan bila cinta atau sayang mesti orang yang sedang alami cinta tu akan lukis gambar di bawah

pink shiotttt

Satu lagi soalan bermain dalam fikiran aku. Kenapa sayang dan cinta perlu ditafsirkan dengan gambar di atas? kenapa tak gambar tiga segi ke gambar petak ke kan. Why must love? whyyyyyyy? please tell me why? *menjerit*. Nampak tak? semua yang aku fikir semuanya tak penting pun tapi tulah. Ehem! siapa yang ada jawapan untuk setiap soalan aku? please give me a answer. i need it. Need sangatttt! *tangan dibahu mata keatas*.



So, that all kot. Pening dah otak aku ni asyik berfikir je. Lain kali kalau aku berfikir yang gempak lagi aku akan update oksss. bye!


P/S: please take care of your honor teens !


2 comments:

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu