Followers

Friday, January 6, 2012

makian atau kesopanan

Views
Assalamualaikum

Amboii hoiii.... tajuk entry kali ni panas nampak? haha! awatnya?ngeh! *menulis sambil memendam rasa. Iza nak pecahkan satu rahsia yg iza simpan selama ni dan yg mengenali iza kenal la iza macam mana..ayoo! tak tahu dah pecah rahsa dia.ayoo! ENOUGH! ngeh!
iza jenis yang suka puji orang dan tak sukaa sakit kan hati orang tapi iza pun ada perasaan macam korang gak.ada perasaan marah,benci,sayang,suka dannnn menyampah! ngeh!..
iza paling TAK suka bila org buat iza benci dia.tak suka! tak suka! tak suka tahuu.
entah la iza pun sendiri tak tahu apa yg boleh buat iza benci,marah org tu.apa ye yg blh buat iza marah? hurmm *see? tak tahu pun #jujur tahuuu.

Sebenarnya dari iza darjah 6 (akhir tahun) iza dah mula menyerlahkan panas baran iza sampai satu tahap iza mmg asyik marah marah marah dan marah sampai mama tegur iza pun iza marah.huh! so iza mula fikir iza nk kurangkan panas baran iza and went i fom 3 dah kurang sikit *Alhamdulillah.then bila iza mula di TIPU oleh kawan2 iza yg tak serupa kawan iza mula baran balik *bukan kawan baik sy act.sampai ke hari ni iza mula tunjukkan baran iza semula tapi dgn org tertentu je.*aik? boleh mcm tu plak kan.AKU PEDULI APA! .untuk memendekkan cerita iza baru2 ni ada "kawan" iza dah buat iza marah .oh! ye iza kalau marah iza suka ckp memerli dan buat org sakit HATI.jahat kan iza? hurmm..at least iza jujur kn! dan lepas tuu iza mula marah2 walaupun dia ckp sopan je dgn iza bila iza start MENYAMPAH plus MELUAT tak ada lagi kata2 sopan dari iza..maaf! iza tahu anda yg terkena sakit hati tapi tahu tak betapa sakitnya hati iza bila anda buat iza mcm patung.suka hati mak bapak tiri laki nenek atok kau je kannnnn..
huh! ye itulah iza yang sebenra tapi jangan pulak unfollow iza lepas ni.haha! ngeh! iza suka berkawan tapi jgn buat iza sakit hati dah cukup ok syg :)

~entry mau tutup

2 comments:

  1. samelah kite pon panas baran
    tapi now dah kurang sikit.
    hehehe

    ReplyDelete
  2. haha.kn? sy pun nk kurang kn baran sy

    ReplyDelete

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu