Followers

Monday, January 16, 2012

Vanilla Coklat

Views



Assalamualaikum






Siapa tengok Lestary setiapa hari selasa sila angkat tangannnnn.. fuyoooo! ramai-ramai. Secara jujurnya iza jarang tengok Lestary tapi cerita Vanilla Coklat buatkan iza nak tengok Lestary macam best lah pulak kan sebab ada the gojes actres siapa lagi kalau bukan Aishah Izara. Sejak dia jadi covergirl majalah REMAJA iza mula tertarik dengan lakonan dia. dan sejak dia berjaya membuatkan orang benci bagai nak mati dengan dia dekat drama Sofiyya. Tahniah! Izara.serius! Izara cantik sangat suka tengok muka dia.

cara Izara berlakon memang selamba je rasanya Izara ni tak pernah berlakon mana-mana drama atau filem sebelum dapat tempat kedua dalam rancangan Remaja tapi lakonan dia superb! dalam dram Vanilla Coklat Izara pegang watak izara yang masih belajar dan masih 19tahun.




Selain Izara peserta Mentor iaitu Aiman pun dah mula berlakon.. Lakonan dia pun boleh tahan lah masih boleh diperbaiki.ok! biar iza ceritakan serba sedikit mengenai drama Vanilla coklat. Izara dan Aiman ni sedang belajar di salah sebuah kolej.mereka mengenali satu dengan yang lain sejak kecil lagi.Izarah seorang yang agak tegas dan manja dengan keluarganya.Izara suka akan vanilla latte manakala Aiman adalah anak orang berada dan suka memberi setiap gadis di kolejnya coklat. Sikap Aiman yang agak poyo dah bajet bagus tu membuatkan Izara memyampah. Dalam diam keluarga Aiman dan Izara telah merancang untuk mengahwini anak mereka tetapi rancangan mereka di tolak oleh Izara. Disebabkan mereka sayang dengan keluarga mereka terpaksa berkahwin tetapi Izara telah menetapkan syarat untuk Aiman. Bagaimana rumah tangga mereka?Bertahan atau pun tidak? Jangan lupa saksikan Vanillah coklat setiap hari Selasa pada 9.oo malam hanya di tv3 *ececeh dah rasa macam pengacara ah pulakkan. hehe :)

iza tutup entry ni dengan gambar dari pelakon Vanilla Coklat



~entry mau tutup








No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu