Followers

Monday, January 16, 2012

Thanks Allah

Views
Assalamualaikum

Now i feel better. *tarik nafas hembus* Alhamdulillah.. iza rasa iza dikelilingi orang yang iza sayang dan orang yang iza sayang dekat dengan iza.. love it! love u aolls.. Bila difikirkan dengan apa yang pernah berlaku dalam kehidupan iza..iza rasa iza sudah kembali dengan dunia sebenar iza bukan lah nak kata sebelum ni iza hanya di alam hayalan dan berimaginasi tapi its to hard to me wade.. Syukur sangat-sangat! iza semakin dekat dengan keluarga yang iza cintai dan semakin ramai dengan kawan2 iza yang iza selalu ingati sampai bila-bila.. Macam-macam dah iza harungi daripada iza pegang gelaran student sampai iza umur 18 tahun.. dunia remaja memang banyak dugaan..Tangisan tak pernah lekang dari hidup iza dan tak lupa juga gurauan dan senyuman kawan-kawan, keluarga membuatkan iza makin bersemangat untuk teruskn perjuangan..



Hidup iza tak macam korang.. hidup iza 24hours hanya untuk keluarga dan hanya di rumah.. Tak pernah iza lepak dengan kawan-kawan dekat shopping mall *jarang sekali* atau tak pernah iza bercuti dengan kawan-kawan iza walaupun ada yang ajak..Iza masih tinggal di ruamh keluarga iza dan family is most important. Mama iza pernah cakap bila kita dalam kesusahan orang pertama yang kita cari ialah keluarga bukan kawan sebab tu ukhuwah antara keluarga sangat2 penting..

iza sayangkan keluarga iza lbh dari diri iza sendiri pernah satu hari iza tak fikir langsung pasal perasaan iza yang iza fikirkan perasaan keluarga.Iza selalu berusaha untuk perbaiki diri dan
menggembirakan keluaraga sebab iza rasa seumur hidup iza iza tak pernah gembirakan diaorang.Bila fikir2 balik harap sangat resault yang akaniza tunggu ni akan membuahkan hasil yang boleh menggembirakan hati keluarga iza. Iza tak nak diaorang kecewa lagiii.. syukur sangat sebab iza masih ada keluarag,kawan yang sentiasa support iza.

~entry mau tutup

No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu