Followers

Thursday, November 8, 2012

Menaip mengikut firasat hati

Views
Assalamualaikum

Apa yang akan aku taip seketika nanti semuanya dari hati dan secara spontan tanpa aku rangka pendahuluan,isi dan penutup. Let's start now !. Wahh dah rasa macam main game race kereta lah pula. Ok be serious. Entah kenapa malam ni aku rasa bahagia sangat. Haipp ! bukan kerana dapat boyfriend baru atau apa tapi kebahagiaan yang aku rasa malam ni adalah kebahagiaan yang datang secara spontan. Hebat kan? Bahagia pun datang secara spontan. Well.

Aku sebenarnya dah lama tak tweet dengan shafiq a.k.a lesung pipit selalu aku tweet ikut suka suki hati aku je. Rasa nak taip something then i'll be typing without thinking about other people's feelings . Wuuu ! spontan spontan. Kadang perkara spontan tu yang menarik dan aku suka spontan. Suka rancangan spontan dekat astro warna tapi sekarang dah tak ada mungkin coming soon kot. K tiada kaitan. abaikan. Tadi duk sembang dengan amalina dekat ruang chatting sembang pasal cik monster pujaan hati dia aku ternampak status najiha. Najiha update blog ! and the title of the entry "The people araoud me." Just around her. Mula-mula bila nampak tajuk entry dia yang konon-konon gempak bagi aku rasa macam " what? just around her? habis aku macam mana :'(  ." Mula rasa dipinggirkan. Tapi bila jiha dah kata yang berkaitan dengan life dia aku terus buka blog dia scroll satu persatu gambar yang ada dan yes ! i also listed. Thanks friend. Jangan pernah lupa aku ok kawan. Ingat siku ingat aku. Mengapa? hanya najiha sahaja yang memahami. harharhar. 


 Ahh rindu saat ini

Lepas dah baca blog jiha i'm feeling touch. Cuma 5 minit je perasaan tu lepas tu ia pergi tanpa kuduga. Wuu ! ayatttt. Lepas tu aku mula terfikir nak buka blog amalina sebab aku rasa dah 5 hari tak buka blog dia. Baca entry dia dan hayati setiap bait-bait ayat yang ada disitu dannnn 


Bila aku baca apa yang tertera di blog dia perkara pertama yang terlintas "oh my god. Serious amalina rindu aku juga?" touching. Kedua yang terlintas di fikiran "kenapa dia ambil gambar ni? buruk shiot aku." 
Mungkin sebab-sebab yang sudah aku kemukakan ni buat aku rasa bahagia. Aku rasa kalau aku tak ada kawan macam kau orang aku tak akan rasa macam ni. kot. Terima kasih sekali lagi. 

P/S: Dulu masa sebelum kenal bila aku nampak kau secara auto aku akan kata "kau poyo" tapi poyo-poyo kau pun sekarang kau kawan aku. That's was sweet. *kenyit mata*


 

No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu