Followers

Thursday, November 1, 2012

Still awake

Views
Assalamualaikum

Tengok jam. Pukul 3.12 pagi. Yes, pagi bukan petang dan fathira haiza  masih berjaga. Mengapa? ini bukan kerana aku baru lepas  putus cinta atau bukan kerana apa cuma mata ni still fresh. Waahhh ! fresh sangat kannnnn. Esok pagi tengok mata bengkak. Yes. aku suka !
Apa yang aku buat sampai pagi-pagi buta masih berjaga sampai tak reti tidur? itu yang korang nak tahu kann. Eh ada ke yang  nak tahu? k perasaan perasan dah terlebih. So what? *angkat kening*

Sebenarnya aku baru lepas tengok "Mad markets" . Alaaaa rancangan yang dihoskan oleh hanis zalikha yang vogue tuu. Tau kan? Saja je meroyan memalam ni nak tengok Mad Markets. Suka tengok kak hamis jalikha tu shopping. Aku yang tengok ni rasa macam "wooo bestnya diaaaaa" "nak juga shopping macam tuuuuu" " jealousnya akuuuu". Haha. Yelah cuba korang bayangkan JIKA korang diberi peluang untuk mengendalikan sebuah rancangan yang boleh bawa korang shopping serata dunia. Like crazy right? Ahh i want to also like you kak hanis. :/
Kira tadi aku khatamkan rancangan Mad Markets tu dan yes i finish all the episode. Well done fathira ! *tepuk tangan beramia-ramai* . Lepas khatamkan Mad Markets mata masih segar bugar dan sebab itulah aku update entry yang tak seberapa ni. Kalau difikirkan balik entry ni macam entry tak penting pun.

Hey ! brain was spainning so that why lah aku update blog. Dah ada idea kan walaupun idea aku yang hado. Lepas tengok Mad Markets timbul kembali semangat shopping tapi aku nak shopping dengan siapa? Keluar rumah pun jarang asyik terperap je dalam rumah 24 hours macam sardin yang terperap dalam tin macam tulah aku. Pengakuan jujur. Motif? tidak ketahui. Haha.
Ohh ya this saturday aku dah bertolak untuk pulang ke kampung halaman yang tercintahh. Tak sabar nak balik Perak, tak sabar nak jumpa adik sedara yang gila-gila tapi tak segila aku, tak sabar nak jumpa makcik pakcik aku yang weng-weng kalah weng-weng aku dan most important tak sabar nak jumpa opah dan atok abah aku . Yayyy ! Korang tahu tak? tak tahu kan? ye aku tahu korang tak tahu dan sebab tu aku nak bagitahu sebenarnya aku rasa macam sekejap je berada di zaman 2012 dan sekarang dah bulan november lagi sebulan je nak tunggu bulan disember lepas tu i gonna say "goodbye 2012"  "goodbye johor bahru" . Eh? kenapa "goodbye johor bahru?" ini kerana masa untuk aku kembali memegang tittle "Pelajar" hampir tiba. Perasaan aku seronok sebab nak menuntut ilmu lagi, sedih sebab kena berjauhan dengan family *saya kaklong yang manja ok* dan gementar sebab nak jumpa abang-abang senior. Eh? lol. tak tak. Gementar sebab sebab sebab... entah tak tahu sebab apa.


Ok sampai disini saja saya merapu. Aku dah rasa entry kali ni persis sardin dah semua aku duk sumbat. Hebat !. Yelah idea tengah mencurah-curahlah katakannnn. Akhir kata, terima kasih daun keladi intan payung sebab singgah blog saya *kelip-kelip mata macam retis fofular*





No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu