Followers

Thursday, November 29, 2012

Kembali memegang status sebagai PELAJAR

Views
Assalamualaikum

As usual lama gilaaaaaaa aku tak update entry baru. Al-maklumlah bila  jari nak sangat menarik di lantai keyboard tapi tuan empunya blog pula yang malas nak rangka ayat yang menarik tertarik debommm bagai. Today armed with a strong determination aku tekad untuk update blog aku  tak kiralah apa pun yang akan berlaku aku kena dan mesti update. Haaa kemain lagi aku kann macam lah ramai yang nak baca blog aku. Ahh ada aku kisah?. 

Pejam celik pejam celik waktu berputar tanpa henti akhirnya masa itu akan tiba juga. Entahlah aku rasa macam "awat cepat sangatttt." Seriously, i'm not satisfied aku nak bermalas-malasan di rumah lagi, tapi yelah percaya atau tidak aku kena juga percaya. Lagi seminggu je lagi aku duduk dekat rumah, lagi seminggu je lagi aku tinggal dekat JB yang awesome ni. Haha. Ayat tak boleh blah macam tak balik rumah langsung dah bunyinya. Lol.
Sebenarnya kalau nak diikutkan betul-betul  I was present on 17th December for new student registration tapi entah kenapa minggu lepas aku dapat surat dari politeknik dan menyatakan yang tarikh pendaftaran dipercepatkan. So, apa lagi kelam-kabut jugalah sebab aku langsung tak prepare apa-apa.Minggu ni baru nak beli itu beli ini, siapkan borang politeknik. Alhamdulillah semuanya hampir sempurna. 

Actually my mama very excited because I am the eldest daughter jadinya bila aku shopping barang untuk bawa ke poli  mama lah yang pilihkan itu dan ini. Kadang rasa macam "ni aku ke mama yang nak pergi poli" sebab yang excited gila sebenarnya mama. Nak kata aku tak gembira tak juga of cause i'm happy setidak-tidaknya masuk politeknik pun bukannya teruk sangat kan? At least kita masih ada rasa nak belajar lagi itu dah memadai bagi aku. Nak kata aku sedih there are also the feeling that. Seriously, aku tak pernah berpisah dengan family selama ini walaupun orang kata pejam celik pejam celik nanti habis juga 3 tahun tu tapi yelah aku ni boleh dikategorikan dalam kalangan "anak manja" jugak lah. HAHA. k muntah !

 So, to those studying in polytechnics see you later ok . Hikhikhik

No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu