Followers

Wednesday, November 7, 2012

Untuk 5 hari

Views
Assalamualaikum

Yeahh i'm back. Sabtu lepas aku balik kampung. kbai. Ahh awkward-nyaaaaa.
Ye. seperti yang anda sudah ketahui sabtu lepas aku balik kampung halaman di mana aku amat merindui opah,atok,makcik,maklong,pakcik dan semuaaa yang mengenali diri ini. Ahad lepas opah dengan atok abah aku balik dari Makkah setelah sebulan selamat menunaikan haji. Alhamdulillah.
 When I send opah and atok abah near Kelana Jaya I was among those who could not hold back her tears and yes the same thing when I saw them out of the airport. Alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah opah, atok selamat pergi dan pulang. 

Perancangan sebenar aku akan tunggu opah, atok dekat perak je tapi bila sepupu aku ajak ambil opah, atok dekat KLIA dan mama pun setuju that's why aku ikut ambil juga. Sepanjang aku berada di perak memang ramai lah yang ziarah opah, atok dan yang paling best bila opah, atok sibuk mengagih-agihkan barang yang sempat dia beli. Mama,maklong dengan makcik aku adalah orang yang paling excited sekali. Masa atok dekat makkah ada orang bagi atok al-quran dan al-quran tu atok bagi dekat aku katanya aku cucu yang paling jauh dengan dia jadi al-quran tu kira hadiah dari atok untuk aku. Subhanallah the quran is very beautiful. 

Sehari sebelum balik johor kami sibuk pakai inai. Ohh henna is one of my family's favorite so tak mustahil lah kalau aku dengan sepupu aku duk berebut nak pakai inai. Sekarang jari aku merah-merah angkara inai. Wahh salahkan inai pulak dahhh. Rasa lengkap jari ni dengan adanya inai dan cincin yang opah belikan untuk kami dari makkah.  Lawanyaaaaa. Puji jari sendiri. 
Ahh mulalah feeling-feeling nak kahwin bagai. Kehkehkeh hikhokkkk. 




No comments:

Post a Comment

Tabung Masa Hadapan




Hak Milik Fathira si Gadis Ungu